Pandemiczna rewolucja. Naganowski: Droga do klienta wiedzie poprzez światłowód

Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Zakupy online
ShutterStock

Ostatnie półtora roku to niespotykana rewolucja. Okazało się, że dla bardzo wielu biznesów, jedyna droga do klienta wiedzie poprzez światłowód, który mają podłączony do swojego serwera – mówi podczas Impact’21 Aleksander Naganowski z Mastercard Europe.

- Ci, którzy byli już w tym świecie e-commerce’owym, doskonale wiedzieli, co trzeba zrobić. Oczywiście lepiej albo gorzej radzili sobie z naporem nowych zamówień i nowych klientów, często z kompletną zmianą nawyków zakupowych. Natomiast dla tych, którzy dotychczas funkcjonowali w świecie naziemnym i traktowali stronę elektroniczną jako konieczną przybudówkę, była to ogromna rewolucja – mówi Aleksander Naganowski.

 Jak wskazuje dyrektor ds. rozwoju biznesu cyfrowego w polskim oddziale Mastercard, najlepszym przykładem tego, jak radzić sobie w świecie online, jeśli dotychczas się tego nie robiło, była gastronomia. - To, co się działo w restauracjach, które zmieniały się w stacje wydawania posiłków i obsługi dostawców, to jest rzecz niespotykana dla tej branży i pokazuje, że rzeczywiście trzeba mieć niezwykle elastyczny umysł i niezwykle elastyczny model biznesowy, żeby sprostać tak szokowej zmianie.

Pozostało 52% treści

Ten artykuł przeczytasz w ramach płatnego dostępu

Nie masz konta? Zarejestruj się