Kubit: Konsumenci czytają etykiety. Produkty roślinne stały się bardziej atrakcyjne

Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Jogurt 
Shutterstock

Trend roślinny jest bardzo mocny na świecie. Jestem przekonana, że wielu polskich producentów ma szanse znaleźć miejsce na tym rynku – mówi Magdalena Kubit, prezes zarządu Jogurty Magda Sp. z o.o.

Spółka wytwarza jogurty na bazie produktów roślinnych.  Z prezes Magdaleną Kubit rozmawialiśmy przy okazji konferencji Zdrowa Gospodarka – Impact’21. Opowiadała o zjawiskach zaobserwowanych w branży w ostatnim czasie.

- Konsumenci znacznie więcej czasu poświęcają na sprawdzenie tego, co spożywają, jak wyglądają etykiety, jak wyglądają składy produktów – mówi Magdalena Kubit. - Tak więc nijako automatycznie produkty roślinne stały się bardziej atrakcyjne i znajdują dużo większe zainteresowanie wśród konsumentów niż wcześniej. Mam wrażenie, że to zainteresowanie wzrosło ze względu na troskę o zdrowie, budowanie odporności.

Pozostało 68% treści

Ten artykuł przeczytasz w ramach płatnego dostępu

Nie masz konta? Zarejestruj się