Sektor piękna i technologie – naturalne połączenie?

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Adam Nitecki, e-commerce general managerem L’Oreal Polska i Kraje Bałtyckie.
Adam Nitecki, e-commerce general managerem L’Oreal Polska i Kraje Bałtyckie.
fot. materiały prasowe

O znaczeniu nowych technologii i innowacji w branży beauty oraz inwencji polskich pracowników rozmawiamy w studiu Dziennika Gazety Prawnej i Forsal.pl na IMPACT’24 w Poznaniu z ADAMEM NITECKIM, e-commerce general managerem L’Oreal Polska i Kraje Bałtyckie.

Rozmawiamy m.in. o:

  • żywiołowym rozwoju beauty-tech, w którym kluczową rolę odgrywa sztuczna inteligencja
  • znaczeniu innowacji na rynku kosmetycznym
  • obszarach zastosowania nowych technologii w sektorze beauty
  • budowaniu kultury innowacji i szansach na wielki skok Polski w tym zakresie

Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania całej rozmowy.